Construiti un program LISP care actioneaza ca un agent inteligent, reprezentand un postas care "lucreaza" intr-un mediu static, sub forma de dreptunghi (alegeti voi dimensiunile, minim 3x4). Un element al matricii pozitionat pe 1 semnifica faptul ca agentul trebuie sa livreze corespondenta la acea pozitie, iar unul pozitionat pe 0 semnifica faptul ca acea locatie nu are corespondenta si nu este necesara livrarea. Puteti initializa mediul (matricea) cu valori aleatoare, la inceputul programului, considerand ca mediul nu se va schimba in viitor, sau cu valori predefinite. Propuneti in programul vostru o euristica pentru a masura performanta agentului implementat. La fiecare pas efectuat, afisati rezultatul pe ecran, sub forma de matrice. Spre exemplu, un output posibil pentru un dreptunghi de dimensiunea 3x4: > (stare-initiala) 1 0 0 0 0 1 1 1 1 1 0 1 > (coordonate-plecare 1 3) 1 0 0-X 0 0 1 1 1 1 1 0 1 Punctaj: -10 > (livreaza) 1 0 0 0 0 0-X 1 1 1 1 0 1 Punctaj: 90 > (livreaza) 1 0 0 0 0 0 1 1 0-X 1 0 1 Punctaj: 190 > (livreaza) 1 0 0 0 0 0 1 0-X 0 1 0 1 Punctaj: 290 > (livreaza) 1 0 0 0 0 0 0-X 0 0 1 0 1 Punctaj: 390 > (livreaza) 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0-X 0 1 Punctaj: 490 > (livreaza) 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0-X 1 Punctaj: 480 > (livreaza) 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0-X Punctaj: 580 etc.