Ingineria Programarii


1. Deployment Diagram

2. State, null object, strategy, template method, visitor



 

Laborator 8

Scrieti un program care foloseste visitor pattern pentru a parcurge o lista de noduri care compun un graf neorientat. Nodurile le veti stoca folosind object pool si fiecare nod va avea coordonatele X si Y in spatiu, respectiv un nume care caracterizeaza nodul respectiv.

FUNCTIONARE

1. Programul va cere utilizatorului sa introduca nodurile, arcele, dupa care va vizita intregul graf (plecand de la un nod introdus de utilizator) insa tinand cont de arcele existente in graf, afisand coordonatele nodului in spatiu (X si Y) si numele fiecarui nod.

2. Dupa afisarea nodurilor, programul se va termina.

NOTA: Puteti folosi orice alte elemente auxiliare in programul vostru. Puteti de asemenea adauga parametrii metodelor dupa cum considerati. Puteti adauga metode si atribute suplimentare claselor voastre, fara a modifica insa interfetele si metodele abstracte.

IMPORTANT: Orice atribut al unei clase trebuie sa fie private sau protected , accesul la el se face prin intermediul unor metode public pe care le veti defini. Mentineti obligatoriu conventia de notare a limbajului Java in programele voastre.

+ extra 1p: Implementati o metoda pentru stergerea unui nod.

+ extra 2p: Considerand ca acest graf neorientat reprezinta o retea de drumuri din cadrul unei tari, realizati diagramele UML use-case si activity ce corespund programului vostru.