1. Definiti o clasa Carte care contine: autor, titlu, numar de pagini. Construiti patru constructori : a) un constructor implicit (fara parametri) ; b) un constructor care are ca si parametrii titlul si autorul ; c) un constructor care are ca si parametru īn plus numarul de pagini ; d) un constructor de copiere; In clasa Carte scrieti o metoda de instanta compare1( ) care compara doua carti din punctul de vedere al numarului de pagini. Aceasta metoda va primi ca si parametru un obiect de tipul Carte si va returna : - 0 (zero), īn cazul īn care cartea curenta are acelasi numar de pagini cu acea carte transmisa ca si parametru. - 1, īn cazul īn care cartea curenta are un numar mai mare de pagini decāt cartea transmisa ca si parametru. - -1, īn cazul īn care cartea curenta are un numar mai mic de pagini decāt cartea transmisa ca si parametru. Obs. Pentru a gasi cartea mai groasa scrieti 2 versiuni : una cu if si alta utilizānd switch In clasa Carte scrieti o metoda de clasa compare2( ) pentru a compara doua carti pasate ca si parametrii din punctul de vedere al numarului de pagini. 2. Utilizānd clasa Punct2D de la laborator, se cere sa se construiasca o aplicatie Java care sa permita : - Definirea unui segment . Constructorul clasei Segment va trebui sa afiseze un anumit mesaj daca va primi ca si parametrii doua puncte din plan care au aceleasi coordonate. - Fiind precizate un segment si un punct, sa se specifice daca punctul respectiv apartine sau nu segmentului; (se vor scrie 2 metode: o metoda de clasa si o metoda de instanta) . - Calcularea lungimii unui segment ; (se vor scrie 2 metode: o metoda de clasa si o metoda de instanta). - Sa se ordoneze crescator un tablou de segmente īn functie de lungimile lor. (Se vor utiliza clasele Punct2D si Segment construite anterior)